Thursday, May 18, 2017

Baju bergaya musim panas

Ah, musim panas.
Bahagian kegemaran saya tentang pakaian untuk musim panas adalah kesederhanaan dalam segala-galanya. Bagi Texas, menambah lapisan atau aksesori dan, tiba-tiba, segala-galanya berasa terlalu panas (anda tahu lekat-segala-galanya-kayu-ke-kulit-perasaan saya?). Tetapi kesederhanaan adalah baik kerana: 1. Ia mudah di dompet, dan 2. Ini adalah cara yang baik untuk berpakaian dan mengurangkan gaya anda untuk satu musim. Banyak daripada apa yang saya meletakkan di blog ini adalah pakaian yang menyeronokkan, fesyen dan fesyen cepat; Tetapi banyak apa yang saya pakai di bandar adalah cebisan sangat kasual ... Jadi, saya akan membawa anda dalam ruji kasual kegemaran saya untuk musim panas ini.

    
Intimates: Ramai daripada anda, kanak-kanak perempuan, tanya apa jenis coli saya memakai kerana saya memberi begitu banyak keping off bahu. Berikut adalah kegemaran saya: The Free People tak bertali bahu Bra memegang sehingga (dan juga yang mungkin!) Dan adalah pilihan yang terbaik saya telah ditemui setakat ini yang tidak menunjukkan melalui pakaian. Percuma Orang Bralette adalah pilihan yang comfier, tetapi sering menunjukkan jika baju adalah lebih jelas!


    
Denim Seluar pendek: Levi telah anda dilindungi. Saya taksub dengan babes ini denim Lewi. Saya menempah tan dan tan seluar pendek untuk ujian dan mengembalikan mereka selama bertahun-tahun - ini adalah sebahagian daripada yang pertama bahawa saya telah disimpan untuk masa yang lama.


Mereka mempunyai ulasan negatif berdasarkan reka bentuk (pastikan anda ambil perhatian 
penentukuran), tetapi saya peminat besar. Berikut adalah kombinasi kegemaran saya seluar pendek denim putih.

    
Linen Seluar pendek: Tahun kedua pemilikan seluar pendek ini dan saya memukulnya. Menjauhkan diri dari putih; Mereka dapat dilihat! Filem-filem yang membuka warung, bagaimanapun, saya adalah seorang XS biasa - dan saya perlu memesan XS kecil; Jika tidak, mereka jatuh!


    
seluar jeans putih (ada 2!): Saya mempunyai dua kegemaran 1. Pasangan mewah; Paige dipakai untuk tahun - seperti denim putih Paige Verdugo selama beberapa tahun dan beberapa musim. 2. sepasang RM 60 - jeans ini menghulurkan sedikit, tetapi mereka adalah harga yang berpatutan dan kualiti yang baik!


    
Go-untuk sweater: lengan musim panas ini sweater saman, anda tidak boleh mengalahkan mereka. Bagaimana comel! Saya suka memakai bayi ini di lapangan terbang.


    
The Perfect Tee: People Percuma mencuri persembahan dengan tee putih klasik ini. Saya suka membuang baju ini pada gear bekerja dan pergi ke spin studio, bar kelas kegemaran saya atau gimnasium. Dalam gambar di atas, saya juga membentangkan tee ini jalur Harian (super lembut) (RM 39) dan memotong cutest satu bahu.


    
Memakai-It-mana jua 'Shirt Pakaian: Bagi keselesaan harian - baju, jalur, poket kemeja-T, dan banyak lagi go-untuk saya. Saya baru sahaja menemui ini pakaian dikait - yang saya suka untuk peralihan musim panas sekali-sekala dari hari ke hari.


    
Legging legging: Saya tidak bergurau apabila saya mengatakan bahawa saya tinggal di bingkap ini luar Suara. mengendalikan dan patut adalah super memuji-muji, pinggang tinggi bayang sesuai untuk cahaya larasan dan warna-warna yang terkemuka. Jika anda menarik saya melakukan kerja suruhan sekitar Austin, anda pasti akan mendapati aku dalam sepasang Seluar sama sendat sukan. putih adalah kegemaran saya!


    
Flip fops: Saya tidak boleh mengatakan bahawa saya adalah seorang anak perempuan Tory Burch * kecuali * bagi pengecualian Miller flip flop. Saya memakai flip flop ini selama kira-kira 6 tahun sekarang (bayi ini telah mengalami 2 Euro-perjalanan, berjalan di bandar-bandar besar, 50 ekar UT, mengalami beberapa festival frat Ya, tendangan ini adalah tahan lama ! Saya pada pasangan keempat saya dalam tahun-tahun ini - sementara bertahan sepanjang perjalanan saya dan aktiviti gila.


    
All-in-One Tote: Ah, kulit sayuran tahap sarung jalan. cinta sejati saya - Saya mempunyai kira-kira 5 totes ini dan mereka pasti ditangkap hati saya selama ini. Saya mendaftar di sini: beg solek, besi lencong, makanan Chloe, 4 pasang cermin mata hitam, baju, w jam lakukan e-v-e-r. Anda sebut sahaja, ia dalam beg itu. Beg ini mempunyai harga yang kurang daripada $ 50 dan anda akan suka sebanyak saya! Terutama bagi pantai!


Baca Juga : Trend baju raya 2017

No comments:

Post a Comment